dinsdag 26 maart 2013

Het cadeau

Dit is mijn keuken.


En dit is mijn keuken sinds gisteren.


Ziet ge het?
Ziet ge wat daar staat?


 Is dat nu zo'n dinges, allé,  zo'n machien?


Jaaaaaa! Dat is zo'n machien!
Zo'n fantastisch machien dat ik al jááááren wil. En dat is toch zo'n schoon ding. Dat is zo degelijk en al. Wat een cadeau van mijn liefke. Voor zoiets alleen zou je dertig worden.  Ik heb dat meteen uitvoerig getest. Zo'n 1,5 kilo boter, 3kg bloem, 1 kg suiker, 800 gram chocolade, 20 eieren en nog meer draaide ik erin. Koekjes, taart, moussekes, sandwiches, ook de oven draaide het hele weekend. En ik maar genieten met een keukenschortje aan. Twee uur later is dit dan mijn keuken. Dat valt nog mee. Zeker als het ondertussen ruikt naar gebak en er een prachtig machien staat te zoemen.


Kom maar eens af zou ik zeggen, ik zal iets maken, tis een machien voor het leven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten